Maëlle comes to take Théo out of the psychiatric hospital. She has known him for so many years, during which he has never stopped colliding with this trauma born of a tragedy experienced during his childhood: the loss of his mother. Throughout one night, in an urban universe that evokes London, Athens, and Paris, Maëlle will give Théo the shock treatment that will finally allow him to again find the light.