Farouk lives in a hostel for young workers. He meets Sarah, a prostitute who does the rounds of the rooms every month. Little by little, to their own surprise, a love story develops between them. Their astonishment accompanies their clumsiness, their fragility. The hope that perhaps, something can happen that hasn't already been set in concrete. They don't dare to make any plans, just relish the feeling that they can breathe the same air together. A bit randomly, they decide to go south.