2054. In a labyrinthine Paris, where each act and event is controlled and filmed, Ilona Tasuiev, a young scientist envied by all for her beauty and intelligence, is kidnapped. Avalon, the company she works for, puts the pressure on Karas, a controversial cop and kidnapping specialist, to find its employee asap.
Karas quickly gets the feeling that he’s not the only person on Ilona’s tail, and that his rivals will do anything to overtake him.