Baboussia, 80 years old, has always been devoted to her family. For her children and grandchildren, she was the most important person in the world. But years have now gone by and the grandchildren have grown. When her daughter dies, Baboussia must find a new home with her close relatives.
But Russia has changed and all her offspring or family find a reason to cast her aside. Now left to her own devices, Baboussia decides to set out on her own.