Audrey and Alain have been married for seven years. Their lives sink into routine and habit. They have a little daughter, Camille. They both work and have succumbed to the grind of daily life. Audrey is a rigid nag, Alain surfs porn websites on the sly… In an effort to save his relationship with Audrey, he consults a sexologist friend who advises him to live out his fantasies and to indulge in the erotic games he dreams about – but to do so with his wife.