Madame Claude, a well connected Parisienne with dark past, runs a network of high-class call girls. She sends her girls to any place in the world to satisfy sexual desires of wealthy and powerful men. Claude's manipulations also involve big business and politics. Meanwhile, photographer David Evans is trying to clear his own criminal record by providing the authorities with pictures of Claude's girls with important clients in compromising positions. But powerful men can do anything to keep their secrets...