Marie (Marie Christine Rousseau) and another prostitute with a young son live in a hotel near the Saint-Martin canal. Marie has fallen in love with Paul (Stephane Jobert), and the two carry on with their plans to marry even though Marie's pimp is brutal and not about to approve of Marie's departure. To make his opinion known, he has her beaten and knocked around. The older woman who runs the hotel has taken Marie and the other hooker under her wing, yet she is certainly no match for the pimp and his henchmen.