Simone Barbes (Ingrid Bourgoin, a non-actress but an actual usher) works as an usher in a porn cinema. She and a friend exchange witticisms while at work as the theater-goers sneak by looking guilty and certainly not wanting to be noticed. When Simone gets off work she heads to the seedy nightclub where her lesbian lover works and spends some time just hanging out. Once out of the club, she runs into a lonely man who picks her up but is unable to follow through on the sexual exploits he has in mind. Simone monologues and he listens, as the demi-monde of the city at night gets ready to cede to another day...