José Bové is supported by political activist organizations and well known politicians. He’s been on the cover of Newsweek. Is a household name. Eric P. is fighting against the building of the Somport tunnel in the Pyrénées. He doesn’t have any supporters, wears crumpled clothing, and is locked up in the Pau psychiatric clinic.