Jef, posted at the top of a church tower, has been given the task of eliminating a man whose description will be given to him by radio thanks to Contact, an accomplice on the roof of a nearby building. Jef sets the sights on his rifle, takes his orders and checks the position of Contact, a new recruit on his first mission for the organization.