Slim, Otis, Frank and Alex (three guys and a girl) form a group of young bank robbers who are well practiced in the art of break-ins and quick escapes. Whether they make their getaways by disappearing into a crowd, being absorbed into a rollerblading marathon or in an armored van, they fool the cops thanks to their perfect mastery of adventure sports. Rollers, base jump, any and all stunts are the perfect way to slip through the net.