Three young Finn painters walk in a sunken lane of Brittany, their easels under their arms. Among them, Leena, twenty years. Tired of painting only cliffs, bell towers and Calvaries, Leena would like to enter the houses, open air inside, to meet the glance of the people of this country. Far off, on the beach, a young rider bathes his horse.