Three brothers (Abe, Ben and Josh) work together in a Lower East Side fabric shop. On a Saturday afternoon, just after a joyful and family lunch at their Jewish mothers, Josh gets brutally shot in the street in front of his brothers. Abe wants to know what happened. He will discover thet he did not know his brothers life, and he will start to questionhis own.