A brief telephone romance at twilight. Two teenagers on the phone, in the urban twilight of a Japanese landscape, along the Kamo River in Tokyo. A place where adolescents meet and flirt, this landscape, with its lights and various backdrops, gradually materializes through the exchanges of the two youths. Around their unseen presence, a whole other city comes to life: an emotional, transient, immature and open city.