A young dropout approaches a communication advisor on a park bench and tries to start a conversation. But the advisor ignores him and ends up telling him that talking is his job. He explains that you can manipulate people and extort what you want from them. The advisor is about to walk away from the dropout, who is a little shaken by the speech. But, having understood the lesson, he threatens the advisor with a knife and asks him for his money.