Tara, a young foreigner, lands in Paris with her bag and her dreams. There is an address, that of her uncle Youri who has a small clothing workshop in inner suburbs. The dreams of Tara become reality when Youri proposes her a place in his workshop and, especially, when he lends her his moped to go to discover the City. The journey of Tara is regrettably going to break off brutally after an unexpected meeting.