Vladimir Vukovic is 19 years old and studying biology at the University of Sarajevo. He adores animals, dogs in particular. He has a French bulldog named Réa. Civil war breaks out. Vladimir loses everything overnight (his parents, his brother, his fiancée, his house...). He is alone with his dog Réa. He is mobilized by the Bosnian army and becomes part of the compulsory work force. He digs graves, collects and buries the dead. Three years later Vladimir gets a job with UNPROFOR.