The front line, at night, in Afghanistan. A front line of earth, water, air and fire. Matter becomes a living painting. The play of moonlight, the shadows of weapons and the spirit of the dead are there, watching over so much natural beauty. The Taleban enemy, nearby, provokes its adversary with insults.