It is a question moments when we are alone shielded from the glances, in our intimacy, in our nudity. Only with the body, in the internal silence. Look at what makes these beings, how they undress, how they find themselves in front of their naked body. Look through the sequences of movements of gestures, to perceive the wandering of reflection, to feel the glance turned to inside. In this solitude, there is no place for the word, on the other hand the sound is very present.