Everything would have gone according to plan if Alevina, an avid skirt-chaser, didn’t have… erection problems. His wife, fed up with her wayward husband, has asked Nganga, a marabout, to do something to reel him in.
Nganga’s magic has worked so well that Alevina is now impotent and he’s far from happy about it. He loses control, creating panic among his General Staff. Alevina’s virility is all that concerns him now; the elections slip into the background.
After trying various tactics, which result in nothing, Alevina focuses all his energy on Wissi, a young woman that his driver, Kinga, has his eye on. His actions cause an uproar in his electoral district, Inongo.