Hoda and Sami were married hastily during the Lebanese civil war. Because of the shelling, they never got round to having their wedding portrait taken. However, ten years later, Hoda’s mother is oddly convinced a photo exists but that she’s lost it. Hoda and Sami decide to create this ”imaginary” photo for her.