A young girl plucked from small town-obscurity and thrust into the international spotlight of the glamourous world of the super model. Through a montage of media, we experience an exciting glimpse of the elite world of the super-beautiful and the superficial while revealing the dark side of idolization, power and exploitation that accompanies it.