After forty, without children, Mimi and Tony wonder if they haven't reached the end of the line together. In a maid's room, above their apartment, lives Mr Roberto Vichente, Tony's father, elderly and ill, convinced that he doesn't have much longer. He decides to carry out his oldest dream and make love to Jacinthe, a former neighbour and prostitute.