Claude, a young postal worker aged 27, is in love with a man, Laurent, whom she barely knows. She regulary sees him when she delivers the mail to his building. Not daring to express her feelings, she sings and dances her desires. One day, she learns that is going to move. She then tries to confess her love to him.