As one who has spent his life in show business, I was naturally itching with desire to direct my first feature, but I was waiting for the right story to tell, the one that would make that itch unbearable. In writing “T’Aime,” I realized I’d got it. This film is born for the big screen. It’s the exact opposite of what people expect me to do, yet it’s me through and through. It’s what I believe, what I feel and what I am. It’s full of questions that haunt me and answers that obsess me. This film is the message that I want to get across. Zef, Marie, Hugues, Paul, Christine, Louis and all the other characters have sprung from my imagination to live on the movie screen; now they can enter the minds of audiences.