Laure is a 40-year-old psychologist who was separated her son, Julien after her divorce. She is a beautiful, attractive woman who takes lovers whenever she wants. Julien, now 23, finds her after having lived with his father, Guillaume for ten years. The arrival of him will upset her life. And he, first loving son, will become jealous, bringing to his mother a love. He acts like a jealous lover and manages to force a break with her boyfriend. He has adventurous ways, wants to monopolize her and leads her on a trip to Spain during which he pushes her to a perverse game bordering on incest. Fortunately, she will be only "mom".