Marty (Jean-Claude Bouillon) is a small-time criminal who wants to give up his life of crime. He goes on a robbery with Tom, a friend of his with similar feelings, and things go sour. As the police kill Tom, wound Marty and prepare to finish him off, Marty kills the cop in self-defense. He is assisted by a sympathetic nurse in the hospital, and is able to stave off another police attack and make his escape from the hospital. He intends to try to protect his girlfriend and to stop a crooked lawyer from framing him for a crime he didn't commit.