Adaring young woman falls in love with a strange inventor. She is quite the adventuress and has five handsome young pilots teach her to fly. They are contemptuous of the mousy inventor until the impetuous lass takes off by herself in a plane to set a record and ends up lost in a terrible storm. To save her, all of the rivals team up and begin their desperate search.