During the London-Melbourne race, two aviators, one male (Guy,) the other female (Betty), are forced to land on a lost island in Polynesia. They learn to survive in difficult conditions and fall in love. Back in civilization, their union does not prove obvious. Pierre is already married to Ginette, a movie actress, and Betty is engaged to her cousin Edouard. Moreover, Lord Stanton, her rich father, will not hear of a marriage with Guy. Will love ultimately triumph in spite of everything?