Antoine Cardot, a French fugitive heads for Canada and ends up joining a gang of desperate criminals who have been plotting to kidnap a crimelord's retarded daughter. Things go well until she accidentally dies. Despite the unfortunate turn of events, the crooks decide to keep on as if things were fine.