The film has been out now for several months, and to make up for the sparse media coverage, we’ve often accompanied it to public showings. The depth of its reach took me by surprise. I never dreamed that our film would arouse so many emotions and memories and surprises, and among young people, too. Not surprisingly, it touched the people of Savoy, but it was very encouraging to see how strongly it appealed to audiences from other parts of the country, and even from abroad. There is room in the world for another brand of cinema than the kind that always gets the limelight.