Solange is 15 years old and lives with her parents in a village next to Toulouse. Her father fights to keep his ostrich breeding alives. Her mother is frivolous and takes all the opportunities to escape from the family circle. At the technical high school where she learns to be an hairdresser, Solange meets Gary, an African girl. Gary introduces Solange to her group of friends, made of liberate, extrovert and funny girls. Solange learns things of live with them. She starts thinking that her virginity is an ashamed disease and she desperately looks forward to lose it.