Francine celebrates, today her eighty-fifth birthaday surrounded by her family. They drink to her old age. When they announce to her the same evening that it would be desirable, for herself as for the others, that she lives from now on in retirement home, she says nothing. While everything gets organized for this announced change, Francine, she, walks inside.