Elie Kakou is a rickety angel who buzzes around people, sowing doubt and elegantly reaping laughter, without appearing to try. Once the laughter has died the doubt remains – a creative, generous, free doubt. With Kakou, comedy and poetry erupt; once he goes away nothing is like it was before. We wanted to hug him, hold onto him, but he always moves off, as ungraspable as an unconscious image.