This film is a tribute to language, gossip and communication, which is, to judge by what is going on around us and elsewhere in the world, what we are lacking most today. The directing relies heavily on radical variations in lighting and sets, extravagant costumes, make-up and hair styling. This makes each role a true acting part for whoever plays it and a sure eye-opener for the audience, ranging from the reconstruction of a Fragonard painting to the metallic world of Paco Rabanne.