D'Artagnan arrives in Paris and immediately accidentally insults the Three Musketeers who each one challenges him to a duel.D'Artagnan later joins with them in a duel with the Cardinal's Guards who had interrupted his duel with the first musketeer Athos.Then they all become friends in arms against the Cardinal's Guards.