It took a man to describe the Eternal Feminine so well, to translate so lovingly the full-bloomed, faintly anxious charm of woman in her forties. Five outstanding actresses, including Guesch Patti (a revelation), give Luis Galvao Teles the irresistible arguments that carry us constantly back and forth between smiles and emotion. (“Le Parisien”, August 13th 1998)