Henriette and Louise are two cute little blind orphans. Found abandoned, they live at the Wisteria Orphanage, run by a convent. But Henriette and Louise have a secret : they are only blind by day. At night, they can see, because they are in fact little vampires. When the orphanage is asleep, they go on the prowl for the blood of unsuspecting strollers...
"Jean Rollin has a rare gift, that of transporting us into the meanderings of his unconscious, his little-boy dreams steeped in train-station novels and adventure serials. He has another gift, he gives you the desire to stay there. During the weeks of shooting, we lived on Jean Rollin time, we became creatures of Jean Rollin, so perfectly incarnating his fantasies that we amazed even ourselves. Yet Jean Rollin has a third gift : he gives you the desire to return." (Anne Duguël - Actress)