A million miles away from 'Camelot' or 'Excalibur', this film ruthlessly strips the Arthurian legend down to its barest essentials. Arthur's knights, far from being heroic, are conniving and greedy men who, just before the film starts, have failed miserably to find the Holy Grail. Aimlessly resentful at first, the developing relationship between Lancelot and Queen Guinevere focuses their rage, leading to inevitable tragedy...