As night falls, Paris cloaks itself in a cape of light. The activities of the city's population change as th night advances : coming home, eating, sleeping, going out, drinking, wandering. The filmmakers use hand-held cameras to present an evocative and luminous view of Paris and its inhabitants, from dusk to dawn.