No disease is glamorous and Aids is even less glamorous than most, a slow, painful, lingering passage to disfigurement and death. Interviews with medical staff in direct contact whit HIV positive men and women. From cleaners to the Chief Consultant, from nurse to priest or Researcher. Beyond the clichés, they express their views on their difference, their questions and fears about death.