The city, the night, watchful eyes and chance encounters... Two young girls lost in Paris after dark... A man wants to help them but he makes them scared… During the night, a father-daughter relationship is established between the two sisters and this man. He doesn’t seem to have a family. The girls barely knew their dad. The girls give this lonely man some happiness by making him feel like a father for a couple of hours. In return, he helps them discover themselves. The night and Paris as the time and place of their meeting and their respective self-discoveries: this is what “The Hamlet Sisters” is about. (Abdelkrim Bahloul - excerpt from press kit)