Italy, Roccascalegna 1992. Different women tell their love stories to a Talkative Crow... and to the notorius Baron Corvo de Corvis, a legendary figure of the XVIIth century who just reappeared in his crumbling castle. Since his come-back, the Baron has one big desire : he wants to re-establish his old prerogatives...