A group of amoral students pay a visit to their professor, a noted architect with plans to construct his buildings in Africa. Marcello (Michel Piccoli) and his wife Marina (Lisa Gastoni) invite the dissident students into their home and a philosophical discussion develops. They start to paint his walls and begin to debase the couple. One student urinates on the professor while two make love to the wife amidst the crowd of cheering voyeurs. When his wife starts to take on more men in their bedroom, the professor reveals his homosexual yearnings. The hosts are willingly subjected to sexual debauchery and have their home nearly wrecked by the student visitors.