Mr. K. is very good with his hands. He is kept busy building a UFO (in French: Voluntarily Unidentified Objetct). He was about to stick the sharpened strip of his screwdriver into a screw, when he realized there was no slot in it. How horrible and disappointing. After an unforgettable dispute with his wife, he decided to go and fight with General Administration of the State Department Stores of the Non Ferrous Metals...