A commissionner's wife is the witness to a terrorist attack in which her lover participated. A subtle love story is interwined with a solid suspense thriller recreating all the elments of time-honored murder mystery genre in contemporary Paris. The dismantling of an organisation practising terrorism professionaly by contract leads to a deadly love story between a man and a woman...