Anne, aged 35, is a shy and lonely painter who leads a gray life. One day her doctor tells her that her days are numbered. Then an incident at the public library brings a man to her attention, although he doesn't notice her. Having fallen madly in love with him, she follows him and spys on him, only to discover that the man is murderer : he seduces women only to kill them. Which doesn't matter to Anne - it's just another way to die...