Raoul is 20, he lives alone in a Paris attic room. He's a student in Art History working on his master's degree. However, he finds it hard to concentrate on the task in hand as, for several months now, he has been obsessed by a single idea : he wants to be kissed. Therefore, he spends hours in pavement cafés watching women walk by and wanders for days on end through the streets of Paris hoping for an unlikely encounter. So, why doesn't he ever go up to the girls whom he often sees alone, reading on a bench or writing at a café table ? He generally waits until they leave or until other, less timid young men approach them to say the words that he doesn't dare to say and make the gestures that he'll never make. Perhaps he'd like to be noticed ; but the thing is, Raoul is neither handsome nor ugly. There's nothing exceptional about him and he's just a "young man who wants to be kissed"... This film is his story.