Who is Dieter Hausmann? A decent man, that's all. An East Berliner. A weak man capable of courage. A father whose son is his main reason for living. Who is Otto Lindner? A businessman. A West Berliner. A powerful man capable of anything. A husband whose wife is his main reason for living. The future for Dieter and Otto, for East and West, for father and son, may turn out to be... far from Berlin.