Waiting for Godot, two guests who've come to have fun, find themselves confronted by a couple torn apart, without really being aware of it. But the arrival on the scene of a blind man will bring changes to this paradoxical situation, where a series of coincidences end in an absurd murder. Doesn't life depend on chance and paths that cross?